گزارش هفتمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم ومجموعه های خودرو تهران

 

 

 

شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو 

زیرگروه های تخصصی:

قطعات و مجموعه های خودرو، ماشین آلات و تجهیزات قطعه سازی، تحقیقات و طراحی مهندسی، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو، بازرگانی و خدمات پس از فروش، نشریات تخصصی صنعت خودرو و …


هفتمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برپا شد.

فضای در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه بیش از 11 هزار و 400 متر مربع و شامل 8 هزار و 500 متر مربع فضای سرپوشیده داخلی و 2 هزار و 900 متر مربع فضای سرپوشیده خارجی بود.

دراین نمایشگاه 261 شرکت ایرانی و 183 شرکت خارجی آخرین دستاوردها و فن آوری های نوین خود در زمینه تولید انواع قطعات یدکی خودروهای سبک و سنگین، انواع ماشین آلات تولید خودرو، انواع مجموعه های تزئینی خودرو، خدمات پس از فروش و خدمات فنی و مهندسی خودرو را در فضایی بیش از 22 هزار متر مربع به نمایش گذاشتند.
لازم به ذکر است در هفتمین نمایشگاه بین المللی قطعات،لوازم و مجموعه های خودرو شرکتهایی از کشورهای آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، انگلیس، چین و کره جنوبی حضور داشتند و همزمان با برگزاری این نمایشگاه، سمینارها و کارگاه های آموزشی صنعت خودرو برگزار  شد.
نمایشگاه صنعت خودروسازی به دلیل ارتباط با بیش از 60 صنعت دیگر بسیار حایز اهمیت در منطقه بوده و یکی از شاخصهای توسعه کشور تلقی می شود .